Saraybosna’nın hayata açılan ‘Umut Tüneli’ 29 yaşında
Bosna Savaşı'nda, kuşatma altındaki başkent Saraybosna'nın "dünyaya açılan" tek kapısı olan "Umut Tüneli"nin faaliyete geçirilmesinin 29'uncu yılı dolayısıyla tören düzenlendi. Saraybosna Gazi İşleri Bakanı Omer Osmanovic, Bosna Hersek'teki savaşta (1992-1995) zor koşullarla kazılan ve kuşatma












