Bosna Hersek Savunma Bakanı Podzic Kovid-19’a yakalandı
Bosna Hersek Savunma Bakanı Sifet Podzic'in yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıktığı bildirildi. Savunma Bakanlığından yapılan yazılı açıklamada, Podzic'in tedbir amaçlı hastaneye kaldırıldığı belirtilirken, bakanın kendini iyi hissettiği ve doktor kontrolünde tedavisine başlandığı ifade edildi. 3,5 milyon nüfuslu Bosna Hersek'te












