TBMM Başkanı Şentop ve beraberindeki heyet Belgrad’a gitti
TBMM Başkanı Mustafa Şentop, Kuzey Makedonya, Sırbistan ve Karadağ'ı kapsayan resmi çalışma ziyaretinin ikinci bölümü için beraberindeki parlamento heyetiyle dün akşam Sırbistan'ın başkenti Belgrad'a gitti. Şentop'u, Belgrad Nikola Tesla Havalimanı'nda, Türkiye'nin Belgrad Büyükelçisi Hami Aksoy












