Arnavutluk’a sığınan 212 Afgan, ABD’ye gitmek üzere yola çıktı
Afganistan'da Taliban'ın yönetime geçmesinin ardından Arnavutluk'a sığınan Afganlardan 212'si, ABD'ye gitmek üzere ülkeden ayrıldı. Arnavutluk'un Avrupa ve Dışişleri Bakanlığı tarafından yapılan açıklamaya göre, ülkeden ayrılan Afganlar için bu sabah uğurlama töreni düzenlendi. Törene, Arnavutluk yetkilileri












