Hekimler Kosova’yı terk etmeye devam ediyor
Hekimlerin Kosova’dan ayrılmaları yönünde görülen hareketlilik devam ediyor. Son 6 hafta 43 doktorun Kosova’yı terk ettiği öğrenildi. Kosova Tabipler Odası Başkanı Pleurat Sejdiu, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, Avrupa ülkelerinde çalışmak amacıyla son 6 hafta içinde











