BAE Devlet Başkanı Al Nahyan, Türkiye ile ilişkilerin daha da gelişeceğine inandıklarını söyledi
Birleşik Arap Emirlikleri (BAE) Devlet Başkanı Muhammed Bin Zayid Al Nahyan, Türkiye ile gelecek süreçte ikili ilişkilerin çok daha iyi bir şekilde gelişeceğine inançlarının tam olduğunu belirtti. Al Nahyan, Körfez turu kapsamında Abu Dabi'ye giden












