Kurti’den boykot açıklaması
Kosova Başbakanı Albin Kurti, ülkenin kuzeyindeki dört belediyede yapılan olağanüstü yerel seçimlerin Belgrad yönetimi nedeniyle boykot edildiğini savundu. Sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda yeni belediye başkanlarını tebrik eden Kurti, seçimlerin olaysız bir şekilde geçtiğini anımsatarak, seçimleri düzenleyen Merkezi Seçim Komisyonu'na, güvenliği sağlayan Kosova












