Onkoloji hastaları biyolojik tedaviden mahrum kaldı
Kuzey Makedonya'nın başkenti Üsküp'teki Onkoloji hastaları biyolojik tedaviden mahrum kaldı. Üsküp'teki Radyoterapi ve Onkoloji Kliniği'nde tedavi gören hastalar biyolojik tedaviye erişim sağlayamıyor. MIA'ya (Makedonya Haber Ajansı) konuşan bazı hastalar, şu anda biyolojik tedavi olmadığını ve












