Sırp sürücü Makedonya’da 221 km/s ile yakalandı

Kuzey Makedonya’da Sırbistan vatandaşı bir sürücü, Üsküp–Gevgeli otoyolunda saatte 221 kilometre hızla araç kullanırken yakalanarak gözaltına alındı.

İçişleri Bakanlığı’ndan yapılan açıklamaya göre, olay Milетkovo köyü yakınlarında meydana geldi. Polis radarının tespitine göre M.S. (60) isimli sürücü, Sırbistan plakalı “BMW” marka otomobiliyle, hız sınırının 120 kilometre olduğu yolda 221 kilometre hız yaptı.

Sürücünün hız sınırını 101 kilometre aştığı belirtilirken, aracın durdurulmasının ardından otomobile el konuldu ve sürücü gözaltına alınarak polis merkezine götürüldü.

Olayla ilgili yasal işlemlerin sürdüğü bildirildi.

Read Previous

“Hayal Et, Keşfet, Vakfet” Gençlik Projesi İstanbul’da başarıyla tamamlandı

Read Next

Sırbistan Hükümeti Aziz Sava Tapınağı’nın tamamlanmasını finanse edecek